Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Szabó István
Szabó István – 1954-ben született Debrecenben. A győri Közlekedési Távközlési Műszaki Főiskolát 1979-ben végezte el vasútépítési és fenntartási szakon.
1979-ben állt munkába a MÁV-nál, 1979-től a debreceni PFT/PGF-en gyakorló mérnök; a vasúti szakvizsgák letétele után 1980-tól szakaszmérnök.
1989–1990 között megbízott vezető mérnök a Debreceni Pályagazdálkodási Főnökségen, majd 1990-től vezető mérnök (főmérnök).
2004-től (vonalbiztos) műszaki szakértő. Orosz és német nyelvtudással rendelkezik, alapító tagja a Mérnök Egyletnek, majd a Mérnök Kamarának.
„A” kategóriás közlekedési építménytervező és pályatervezési felépítményszerkezeti, pályaépítés és -fenntartási közlekedési szakértő. Mindemellett vasúti pályaépítési és fenntartási muszaki ellenőri szakvizsgával rendelkezik.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2007 / 1-2. számKör-IC a debreceni terület központ vonalain.
-
1997 / 4. számA Budapest-Szolnok-Záhony vasútvonalon a pályasebesség felemelése kapcsán felmerült gondolatok | 190. oldal
-
2016 / 3. számA Szajol–Püspökladány vonalszakasz korszerűsítése 2011 és 2015 között, az üzemeltető szemszögéből
-
1997 / 4. számÁgyazatrostálással kivitelezett pályaszintsűllyesztés | 203. oldal
-
2000 / 3. számAutópálya-hálózat-fejlesztés nyomvonal-változatai Záhony térségében | 142. oldal
-
2002 / 4. számDebrecen-Nagyvárad közvetlen vasúti kapcsolata | 198. oldal
-
2002 / 4. számDebrecen-Nyírábrány-országhatár vonal rehabilitációs programja | 195. oldal