A XVIII. században Magyarország közlekedési infrastruktúrája a vasútvonalak kiépítése előtt eléggé fejletlen volt. Az alföldi területeken a vízi utak nyújtottak bizonyos mértékű segítséget a közlekedésben, azonban ezek használata időszakos és korlátozott volt a folyószabályozásokat megelőzően. Így a Duna és a Tisza, valamint mellékfolyóik, mint például a Maros, a Körösök, a Dráva és a Száva, csak korlátozott szállítási lehetőségeket kínáltak. tovább »
A cikksorozat utolsó, befejező részében a felvonók, mozgólépcsők műszaki szakmai megoldásait, valamint a Keleti-utascentrum üzemeltetésére vonatkozó néhány javaslatot, tapasztalatot fogunk bemutatni. tovább »
Együttműködő partnereink
Sínek Világa A Magyar Államvasútak Zrt. pálya és hídszakmai folyóirata
http://www.sinekvilaga.hu | ©