Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Frányó Ferenc
Frányó Ferenc okleveles gépészmérnök, gazdasági mérnök, felsőfokú vasútépítési és fenntartási szakvizsga. A MÁV Szentesi Építési Főnökségen vasútépítési munkáknál művezető, építésvezető, fő-építésvezető, főmérnök, igazgató (1967–1992). A MÁV Vezérigazgatóságon vezérigazgató-helyettes, pályalétesítményi igazgató (1992–1994). A Szentesi Vasútépítő Kft. ügyvezető igazgatója, területi igazgató (1995–2006). Kivitelezőként az egész ország területén a nagy vasútépítési projektek irányítását, koordinálását végezte, különös tekintettel több szakmai tevékenység (pálya, híd, műtárgyak, biztosítóberendezés, távközlés és felsővezeték-építés) összehangolására. Főbb munkái: a Budapest–Hegyeshalom vonalon Tata–Almásfüzitő között az első 160 km/h sebességű pálya építése Magyarországon, Tata állomás átépítése. A magyar–szlovén vasúti kapcsolat kialakításában való részvétel. A Cegléd–Szolnok vonal, valamint Cegléd állomás átépítése. Több külföldi munkában is részt vett. 2007 óta a PQRS Zrt. divízióigazgatója.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2006 / 2. számA Cegléd-Szeged vasútvonal új gyakorlatok a vasúti pályaépítésben
-
2006 / 1. számA Zalalövő - Boba vasútvonal (a beruházás kivítelezése)
-
1992. / KülönszámA kecskeméti bemutató (1991. szeptember 26.) | 46. oldal
-
1993 / 4. számA nagysebességű vasúti pálya gyakorlati megvalósításának kérdései | 195. oldal
-
1992. / KülönszámA Traversan eljárás idő- és költségadatai | 47. oldal
-
1993 / 1. számA vasútüzemhez nem közvetlenül kapcsolódó üzleti területek privatizációja | 11. oldal
-
1992. / KülönszámAljak felületének javítása műgyantás kezeléssel | 41. oldal
-
1990 / 3. számEgy állomásköz átépítése | 140. oldal
-
1990 / 4. számFolyamatos munkarend a Pécel-Isaszeg közötti vonaszkasz átépítésénél | 224. oldal
-
1992. / KülönszámGazdasági adatok összehasonlítása | 47. oldal
-
1991 / 2. számHelytelen az a következtetés, hogy a költségek költségvetési előirányzatát pontatlanabbul lehet meghatározni, mint ugyanezen feladatokból kiindulva az önköltséget | 91. oldal
-
1992. / KülönszámKülönféle betonaljjavítási munkák értékelése | 43. oldal
-
2010 / 1. számHazai Notified Body tevékenység a vasútnál
-
1994 / 1. számMegnyitó | 5. oldal
-
1990 / 1. számMegnyitó – Aljak javítása műgyantás kezeléssel | 2. oldal
-
1992. / KülönszámNormaidők | 48. oldal
-
1992. / KülönszámÖsszefoglalás | 48. oldal
-
1992. / KülönszámVTKI vizsgálat eredményei | 46. oldal