Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Köller László
Köller László a Szabó József Geológiai Technikum elvégzését követően a Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskolán szerzett vasútépítő és fenntartó üzemmérnöki oklevelet 1972-ben. Ezt követően 1977-ben sikeresen védi meg a Budapesti Műszaki Egyetemen műszaki tanári diplomáját. Vasúti pályafutását 1972-ben kezdte a MÁV Krisztinavárosi Pályafenntartási Főnökségén. 1978-1997 között MÁV Budapesti Igazgatóságon fejlesztő mérnök, majd osztályvezető. 1997–től 2011-ig a MÁV ZRt. Pályavasúti üzletág fejlesztési osztályvezetője. Feladatkörébe tartozott a MÁV Zrt. közép- és hosszú távú inf5rastruktúra-fejlesztési terveinek kidolgozása, aktualizálása. 2011-től a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ vasútfejlesztési osztályvezetőjeként vett részt a Nemzeti Közlekedési Stratégia (NKS) kidolgozásában, és ezen belül az Országos Vasútfejlesztési Koncepció (OVK), majd utóbb az Országos Kisvasúti Koncepció (OKK) témafelelősi feladatait látta el. Feladatához kapcsolódóan számtalan tanulmányt és cikket publikált, tudományos konferenciákon, szakmai rendezvényeken tartott előadásaiban ismertette azokat.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2009 / 1. számAlagút-építési igények a magyar vasúthálózaton
-
2017 / 1. számA Budapest–Kelebia–országhatár vasútvonal története
-
1998 / 3. számA MÁV Rt. Közép- és hosszútávú fejlesztési koncepciója | 145. oldal
-
2016 / 1. számMagyarországi kisvasutak (12. rész) – Országos Kisvasúti Koncepció