Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Archívum /
Budapest vasúti közlekedésének fejlesztése Vasút a Duna alatt (1. rész)
Budapest városhatáron belül a jelenlegi helyzetben a vasúti keresztmetszet beszűkül,
átbocsátóképessége, kapacitása tovább már nem növelhető, és nem képes eleget tenni
a vele szemben támasztott elvárásoknak, ezért a főváros közlekedésének fejlesztése,
a tömegközlekedés, ezen belül a vasúti közlekedés szerepének növelése szükséges.
A tömegközlekedés ágazatok közötti újragondolása a már bizonyított külföldi példákon
alapulóan Budapesten is mielőbb megvalósítandó. Ennek a célnak és a vasúti kapacitás
növelésének fontos eleme a meglévő budapesti pályaudvarok funkcióinak átértékelése,
egymás közötti közvetlen kapcsolatainak megteremtése, átalakítása, a pályaudvarok,
a pályahálózat fejlesztésével, intermodális csomópontok kialakításával, multifunkciós
közösségi létesítmények létrehozásával.
A teljes cikket megtalálja a folyóirat ában.Ha szeretne rendszeresen hozzájutni a legfrisebb számokhoz, fizessen elő a folyóiratra.
A hozzászólások megtekintéséhez vagy új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!