Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Bata András
Bata András a Vasútépítési és Pályafenntartási Szakközépiskola elvégzése után, 1976-ban a Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskola vasútépítési és pályafenntartási szakán szerzett diplomát. Pályafutását a MÁV Debreceni Építési Főnökségen kezdte. Volt geodéta, építési művezető, építésvezető, fő-építésvezető. 1987-től a MÁV Dombóvári Építési Főnökségen fő-építésvezetőként, majd jogutódjánál, a MÁV-BK Kft.-nél műszaki vezető, területi főmérnök. Munkája során sok nyílt vonal, illetve állomás átépítésében vett részt. Az utóbbi időszakban a Kelenföld–Tárnok vonalszakasz kétvágányúvá átépítésében, valamint Székesfehérvár állomás átépítésében projektvezető-helyettesként végezte munkáját.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2017 / 3. számSzékesfehérvár vasútállomás átépítése