Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Boda Tamás
vezetőmérnök
MÁV Zrt. Pályafenntartási alosztály – Győr
E-mail:
Telefonszám: (1) 512-6272
Boda Tamás 1976-tól kezdett dolgozni a MÁV Győri PFT Főnökségen technikus, pályamester, majd műszaki ügyintéző munkakörben. 1982-ben diplomázott Győrben a Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskola vasútépítési és fenntartási szakán. 1985-től szakaszmérnök a Győri PFT Főnökségen (illetve utódszervezeteinél). 2005-től a MÁV EU Programigazgatóság Monitoring Osztályán projektvezető. 2007. júniustól a MÁV Budapesti TK Bp.-Nyugat Alosztály Mérnöki Szakasz (Győr) szakaszmérnöke. 2009. márciustól a MÁV Bp TK Pályafenntartási Alosztály Győr vezetőmérnöke.
Tevékenysége munkába állásától napjainkig a Budapest–Hegyeshalom vasútvonalhoz köthető. (2013)
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2006 / 1. számB 60 XI jelű kitérő keresztezési része
-
2006 / 1. számAz AutoCAD vasúti alkalmzásának fejlesztése
-
2013 / 1. számSínmarás és -csiszolás a Budapest–Hegyeshalom vasútvonalon
-
2000 / 2. számTérinformatika, GIS | 106. oldal