Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Feld István Márton
Feld István Márton 1987-ben született Budapesten. Az ELTE Apáczai Csere János Gimnáziumában érettségizett. A BME Építészmérnöki Karán diplomázott, majd a Széchenyi István Egyetemen közlekedési szolgáltatástervező szakmérnöki oklevelet szerzett. Négy éven át a Budapesti Közlekedési Központ Projektfejlesztési Osztályán dolgozott. Szakmai vezetője volt az M1-es kisföldalatti komplex rekonstrukciójának, az újpalotai gyorsvillamos, valamint Budafok kocsiszín tervezési projektjeinek, illetve részt vett a CAF villamosok beszerzési projektjében is. Társszerzője a BKK utasforgalmi arculati kézikönyvének, valamint a pesterzsébeti villamoshálózat fejlesztését tárgyaló megvalósíthatósági tanulmánynak. 2017 óta a MÁV Ingatlanfejlesztési Osztályán dolgozik szakértőként. Részt vett számos NIF-projekt tervezésében és kivitelezésében (40a, tramtrain, 80c, intermodális csomópontok), illetve saját forrású projektek előkészítésében és lebonyolításában (2019-es Keleti pályaudvari HÜSZ-vágányzár, 50 állomás megújítása). A 05/2020-as utasítás MÁV statikus utastájékoztatását szabályozó III/B mellékletének megalkotója. 2020 óta a teljes Magyar Falu Program vasúti alprojektjének műszaki vezetője.