Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Hegedűs Magdolna
Hegedűs Magdolna 1984-ben, a középiskolai tanulmányainak befejezése után lépett MÁV-szolgálatba, a Győri Pályafenntartási Főnökségen. A Mayer Lajos Vasútépítési és Pályafenntartási Szakközépiskola kiváló alapokat adott a választott szakterülethez. 1991-ben végzett a Baross Gábor MÁV Tisztképző és Továbbképző Intézetben az Építési és Pályafenntartási Szak Felépítményi Tagozatán. Pályamesterként, majd költséggazdálkodási, illetve gazdálkodási szakelőadóként dolgozott. Utóbbi munkaköréhez megszerezte a mérlegképes könyvelői végzettséget is. 2004-től már vonalkezelő a Győri PFT Főnökségen. 2005-től műszaki szakelőadó a MÁV Zrt. Budapesti Területi Központ – később Budapesti Területi Igazgatóság – Pályalétesítményi Osztályán. 2007–2009 között a Pályalétesítményi Osztály részeként működő Budapest-Nyugat Alosztály munkatársaként a győri területen kívül részletesen megismerhette a székesfehérvári területhez tartozó vasútvonalakat is. 2008-tól összefogta a 30-as vonal átépítési munkáit Tárnok–Székesfehérvár állomások között, majd Székesfehérvár állomás átépítését koordinálta üzemeltetői részről. 2016-ban az október 23-ai nemzeti ünnep alkalmából Közlekedésért érdemérem kitüntetésben részesült a közlekedés érdekében végzett magas színvonalú, eredményes munkája elismeréseként. 2017-től a Kelenföld–Százhalombatta korszerűsítési munkái során is az üzemeltetői oldalt képviselte. 2021-től ismét a Győri Pályafenntartási Főnökség munkatársa.