Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Kiss Sándor
Kiss Sándor a Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskola Közlekedésépítési Kar vasútépítési és -fenntartási szakán 1976-ban szerzett oklevelet. 1976-ban került a Pápai Pályafenntartási Főnökségre. Gyakorló mérnök, szakaszmérnök, 1985-től 2003-ig vezetőmérnök. 1988-ban a Győri Főiskolán vasúti futástechnikai szaküzem mérnöki, 1993-ban a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán mérnök üzemgazdász oklevelet szerzett. 2003–2004-ben osztálymérnök Zalaegerszegen, 2004-től 2008-ig Győrben vezetőmérnök, 2009-től alosztályvezető, 2015-től pályafenntartási főnökségvezető, 2018 augusztusától nyugdíjas. Több éven keresztül végzős mérnökhallgatók szakdolgozatainak konzulenseként, illetve bírálójaként tevékenykedett. Évtizedek óta tagja a Közlekedéstudományi Egyesületnek, és alakulásától a Magyar Mérnöki Kamarának.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2008 / 1-2. számGyőr állomás átépítése 2005-2008 között
-
1998 / 2. számA PANDROL sínleerősítő rendszerrel épített kísérleti pályaszakasz tapasztalatai | 119. oldal
-
1989 / 1. számA vasúti vágány síktorzulása | 13. oldal
-
1998 / 2. számCelldömölk-Tokorcs közötti alépítményhibás pályaszakasz helyreállítása | 103. oldal
- Győri Elemér (1953–2021)
-
2002 / 2. számGyőrszabadhegy-Veszprém vasútvonalon végzett munkák | 89. oldal
-
2020 / 1. számMegszűnt főnökségek (3. rész) – Zalaegerszegi Pályafenntartási Főnökség
-
2002 / 2. számPápa vasútállomás korszerűsítése | 80. oldal