Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Virág István
Virág István a Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskolán 1977-ben szerzett vasútépítési és fenntartási üzemmérnöki oklevelet. Ezt követően a MÁV Győri Pft főnökségén hidász szakaszmérnöki beosztást kapott. 1981-ben hídépítési és fenntartási üzemmérnöki oklevelet szerzett. 1991-től a MÁV Rt. Győri Pft főnökség főmérnöke, 1998-tól a Győri Osztálymérnökség vezetője. 2005-ben a MÁV Zrt. Pályavasúti Budapesti Területi Központ Híd és Alépítményi Osztályának alosztályvezetője, 2011-től a Pályavasúti Üzletág Pályalétesítményi Főosztály Híd és Alépítményi Osztályának vezetője. 2014-ben, a Magyar Tudomány Ünnepén Mikó Imre-díjban, 2016-ban Korányi Imre- díjban részesült a magyar vasúti közlekedés fejlesztése területén végzett kiemelkedő munkája elismeréseként. 2017-től az üzemeltetési vezérigazgató-helyettesi szervezetben a Pályalétesítményi Igazgatóság vezetője. 2019-től általános és műszaki vezérigazgató-helyettes, 2020-tól pedig pályaműködtetési vezérigazgató-helyettes.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2013 /Dunai árvíz 2013
-
2015 / KülönszámA hídszolgálat elmúlt három éve, a jövő feladatai
-
2021 / KülönszámA pályaműködtetés feladatai és kihívásai
-
2014 /Alépítményeink diagnosztikai, stratégiai kérdései a MEDINA bevezetésével
-
2001 / 4. számAz emelt sebesség karbantgartási tapasztalatai a hegyeshalmi vonalon | 133. oldal
-
2018 / KülönszámFejlesztések hatása a pályaüzemeltetési tevékenységre – A 2005–2025-ös időszak „állomásai”
-
2012 / 3-4. számA MÁV Hídszolgálat elmúlt három éve