Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Fonyó Sándor
Fonyó Sándor középiskolai tanulmányait Budapesten, az Út- és Vasútépítési Szakközépiskolában (később Kvassay Jenő Szakközépiskola) 1971–1975-ben végezte. 1975 óta a MÁV pályafenntartási szolgálatánál dolgozik. A Veszprémi Pályafenntartási Főnökségnél 1988 októberéig technikus, hidász vonalkezelő, 1988-ban a győri KTMF Közlekedésépítési Intézet közlekedésépítési szakán végzett. 1988 októberétől szakaszmérnök, 2009. április 1-jétől pedig a Szombathelyi Területi Központ Pályalétesítményi Osztály, Pályafenntartási Alosztály Sárvári Hidász Szakaszmérnökség vezetője. 2015. január 1-jétől a Pályavasúti Területi Igazgatóság Szombathely, Pályafenntartási Főnökség Szombathely hidász szakaszmérnöke. 2020. május 1-jétől PL vezetőmérnök. Vasúti hídszakértő mérnök, vasúti hidász műszaki ellenőr, felelős műszaki vezető, a Magyar Mérnöki Kamara tagja, a veszprémi szervezet közlekedési tagozatának tagja.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2021 / 2. számA csittényhegyi alagút átépítése
-
2010 / 4. számVasútvonal két megyeszékhely között – Vasúti alagutak és támfalak a Bakony völgyében (2. rész)
-
2010 / 3. számVasútvonal két megyeszékhely között (1. rész)
-
2020 / 4. számMegszűnt főnökségek (5. rész)* – Veszprémi Pályafenntartási Főnökség