Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Török Gergely
Török Gergely 2001-ben védte meg diplomáját a BME Építőmérnöki Karán. 2005-ben a BME Mérnöktovábbképző Intézetben vasútépítési műszaki ellenőri végzettséget szerzett. Munkáját 2001-ben kezdte meg a Székesfehérvári Pályagazdálkodási Főnökségen, 2002-től az érdi és pusztaszabolcsi főpályamesteri szakaszok szakaszmérnöke. 2005-től üzemeltetési mérnöki, majd műszaki szakértői beosztásba került, feladata az 1. számú vasútvonal pályás munkáinak a koordinálása és a Budapesti Igazgatóság területén az outsourcing tevékenység irányítása volt. 2013. január 1-jétől a budapesti Területi Pályalétesítményi Osztály vezetője, majd 2015. március 1-jétől a Területi Igazgatóság műszaki igazgatóhelyettese.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2009 / 2. számA Tatabánya-Környe vonalszakasz átépítése
-
2020 /A Nyugati pályaudvar–Városliget-elágazás vonalszakasz átépítése
-
2018 / 1. számA területi igazgatóságok bemutatása (6. rész) – Budapest
-
2022 / 2. számA Vecsés–Üllő–Monor-vonalszakasz rekonstrukciója 2021-ben
-
2022 / 1. számBudapest Nyugati pályaudvar (2. rész) – Az infrastruktúra-felújítási munkák
-
2024 / 2. számKomplex felújítási munkák a Biatorbágy–Szárliget-vonalszakaszon 2023–2024-ben