Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Vörös Tibor
Vörös Tibor építészmérnök, épületfenntartási szakmérnök 1973 és 1995 között dolgozott a MÁV Debreceni Igazgatóságán, először a Műszaki Fejlesztési Osztály műszaki ellenőreként. 1977-től a Debreceni ÉHF fő-építésvezetője, főmérnöke, majd szolgálati főnöke lett. 1988-ban az Építési és Pályafenntartási Osztály osztályvezető-helyettese, 1991-től osztályvezetője. 1995-től a MÁV Vezérigazgatóság Stratégiai Igazgatóság Fejlesztési Főosztályának a munkatársa, 1997-től a Pálya-, Híd- és Magasépítési Szakigazgatóság Magasépítési Divíziójának helyettes vezetője, majd az Ingatlanfejlesztési Főosztály Építészeti Osztályának vezetője, egyben a MÁV Zrt. főépítésze. 2006-tól az Ingatlankezelési Szolgáltató Egység vezetője, ahol 2009 decemberéig, MÁV munkaviszonyának megszűnéséig ellátta a főépítészi feladatokat.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2006 / 2. számSzeged MÁV-állomás felvételi épületének rehabilitációja
-
2012 /Vasúti építészet Az utasok fogadása, a felvételi épületek előcsarnokai (6. rész)
-
2013 / 4. számVasúti építészet (9. rész) Állomási vendéglátás és kereskedelem helyiségei és létesítményei
-
2013 /Vasúti építészet (10. rész) Vasútállomások higiénés szolgáltatásai, helyiségei
-
2001 / KülönszámA felvételi épületek rehabilitációs programja (2001–2010) | 23. oldal
-
1997 / 2. számA magasépítményi szervezet átalakításának műszaki, gazdálkodási problémái | 110. oldal
-
1995 / 4. számA vasút arculata | 238. oldal
-
2003 / 1-2. számAz épített környezet minőségének szerepe az utazási környezet kialakításában | 5. oldal
-
2011 / 2. számVasúti építészet – Építés, építészet, vasúti építészet (1. rész)
-
2011 / 3. számVasúti építészet – Alapelvek (2. rész)
-
2012 / 1. számVasúti építészet – Az utasok fogadása, az utasforgalmi épületek és a települések kapcsolata (4. rész)
-
2012 / 2. számVasúti építészet – Az utasforgalmi épületek építészeti megjelenítése (5. rész)
-
2002 / 4. számNyíregyháza állomás felvételi épületeinek felújítása | 208. oldal
-
1994 / 3. számTanulmányút norvég és német vasútállomásokon (Oslo, Bergen, Drammen, Düsseldorf, Köln, Bonn és Aachen) | 133. oldal
-
2014 / 3. számVasúti építészet (14. rész) – A 130 éves Keleti pályaudvar ipar- és képzőművészeti értékei
-
2014 / 4. számVasúti építészet (15. rész) – Építészeti stílusok és irányzatok a vasúti építészetben
-
2015 / 2. számVasúti építészet (16. rész) – Építészeti stílusok a magyar vasúti építészet első korszakában
-
2016 / 1. számVasúti építészet (17. rész) – Építészeti stílusok a magyar vasúti építészetben 1880 és 1920 között
-
2011 / 4. számVasúti építészet Szabványtervek a vasúti építészetben (3. rész)
-
2013 / 2. számVasúti építészet (7. rész) A vasútállomások várótermei
-
2013 / 3. számVasúti építészet (8. rész) A vasútállomások pénztárai
-
2013 /Vasúti építészet (11. rész) – Vágánycsarnokok
-
2014 / 1. számVasúti építészet (12. rész) – Peronok, alul- és felüljárók
-
2014 / 2. számVasúti építészet (13. rész) – 130 éves a Budapest-Keleti pályaudvar
-
1998 / 1. szám„Fordulópont a MÁV Rt. Magasépítményi szervezeteinek életében” | 55. oldal