Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »A 40a vasútvonal korszerűsítése (1. rész) – A Budapest Kelenföld–Százhalombatta-vonalszakasz
A 40. számú vasútvonal Budapest Kelenföld (kiz.)–Százhalombatta (kiz.) szakaszán, az évekig tartó előkészítést követően, 2017 elején kezdődtek meg a korszerűsítési munkálatok. A beruházás kiterjedt a teljes állomási és nyílt vonali részekre. Átépült a vágányhálózat, a felsővezetéki hálózat, a biztosítóberendezés, a műtárgyak nagy része, megújult a vízelvezető rendszer, új, korszerű, akadálymentesen megközelíthető peronok várják az utazóközönséget, az egyes forgalmas szintbeni keresztezéseket közúti alul- és felüljárók váltották ki.
P+R parkolók, rakterületek épültek
- Budafok megállóhelyen a vasúti pálya jobb oldalán a meglévő P+R parkoló folytatásában.
- Háros állomás I. számú vágány jobb oldalán, a végpont irányában a régi raktárépületek helyén épült P+R parkoló (9. ábra), illetve katonai rakodó és burkolt rakterület.
- Nagytétény-Diósd állomás bal oldalán P+R parkoló, buszforduló épült.
- Érd állomás jobb oldalán, a Csalogány utca felőli oldalon épült meg a projekt keretében P+R parkoló.
- Érd állomás bal oldalán, a Tolmács utca felől a P+R parkoló külön tenderben valósul meg.
Irodalomjegyzék
- [1] A Kelenföld (kiz.)–Százhalombatt (kiz.) beruházás engedélyezési, kiviteli tervei, megvalósulási tervei, valamint a projekt során keletkezett dokumentumok.
Ha szeretne rendszeresen hozzájutni a legfrisebb számokhoz, fizessen elő a folyóiratra.
A hozzászólások megtekintéséhez vagy új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!