Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Komplex felújítási munkák a Biatorbágy–Szárliget-vonalszakaszon 2023–2024-ben
Pótlási viszonylatok:
– Biatorbágy–Tatabánya: 1 darab autóbusz/vonat,
– Biatorbágy–Tatabánya (gyorsjárat): 1-2 darab autóbusz/vonat,
– Biatorbágy–Bicske: 1-2 darab autóbusz/vonat,
– Tatabánya–Bicske: 1-2 darab autóbusz/vonat,
– Tatabánya–Kelenföld: 5+1 alacsony padlós autóbusz/vonat,
– Szolnok–Tatabánya: 1 darab autóbusz/vonat,
– Székesfehérvár–Komárom (5-ös vonal): 1-2 darab autóbusz/vonat.
Az ezen ütem során elvégzett munkákról adnak jellemző áttekintést a 7–12. ábrák.
Harmadik ütem
Az első ütemhez hasonló egyvágányos kizárás a jobb vágányon, 2023. november 18-tól december 9-ig, az első és második ütemben alkalmazott hibrid közlekedési és vonatpótlási rend mellett a nyílt vonali jobb vágány és az állomások jobb átmenő fővágányainak átépítése céljából.
IC vonatpótló autóbusz: Kelenföld–Tatabánya: 5+1 darab alacsony padlós autóbusz/vonat.
Személyvonatpótlás:
- Biatorbágy–Tatabánya: 1-2 autóbusz/vonat,
- Biatorbágy–Herceghalom–Bicske (megerősített járatok megnövekedett utasszám): 1-3 darab autóbusz/vonat.
Ha szeretne rendszeresen hozzájutni a legfrisebb számokhoz, fizessen elő a folyóiratra.