Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Nagy Tibor
Nagy Tibor szakirányú középiskolai tanulmányai után a győri Széchenyi István Főiskolán vasútépítési és pályafenntartási üzemmérnöki diplomát szerzett 1991-ben. A sorkatonai szolgálat letöltése után a Miskolci Pályafenntartási Főnökség nyékládházi PFT szakaszán, majd a Hatvani Pályafenntartási Főnökség füzesabonyi PFT szakaszán technikus. 1996-tól a Hatvani Pályagazdálkodási Főnökségen szakaszmérnök. 2003-tól vezetőmérnök a Hatvani Osztálymérnökségen, a Hatvani Mérnöki Szakaszon, majd a Miskolci Pályafenntartási Alosztályon, jelenleg pedig a Miskolci Pályafenntartási Főnökségen. Menedzser gazdasági mérnök diplomát 2005-ben szerzett a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2020 / 1. szám150 éve nyílt meg a Hatvan–Miskolc- -vasútvonal (1. rész) – A vasútvonal építésének előzményei
-
2020 / 2. szám150 éve nyílt meg a Hatvan–Miskolc- -vasútvonal (2. rész) – A vasútvonal építésének körülményei
-
2023 / 2. számAdalékok a Hatvan– Miskolc- -vasútvonal létesítésének történetéhez (2. rész) – Beindul az építkezés, újabb nehézségek
-
2023 / 4. számAdalékok a Hatvan– Miskolc- -vasútvonal létesítésének történetéhez (3. rész) – A vonal építéséhez kapcsolódó életutak
-
2022 /Adalékok a Hatvan– –Miskolc-vasútvonal létesítésének történetéhez (1. rész) – Az állami vasútépítés kezdeti nehézségei
- Lévai Tibor (1950–2019)
-
2019 / 4. számMagyarországi kisvasutak (14. rész) – Az adácsi lóüzemű gazdasági vasút története